zondag 22 mei 2011

2X eeeeeeeeeeeeeeeeeeeerste in Emmen!

Met de gp4 in emmen ben ik 2 keer eerste geworden. Ik mocht de vrijdag vrij van school om te trainen. Op de vrijdag ging het heel goed want ik was de snelste van mijn team. Me oom was er nog niet. Die kwam zaterdag pas. de zaterdag was prut.




Ik reed één seconde langzamer dan normaal en draaide 15000 toeren. Dat kan helemaal niet. De maximale toeren zijn 10500 toeren. Ik voelde onder het rijden dat er iets niet goed was want hij begon te stoteren. Uitkomen van de laatste bocht had ik al 9000 toeren. Dat kan never. Ik had op het laatst de vrijdag er ook al last van. De race ging super. Met de kwali stond ik ik 4de en 2de dubbel verzegeld. De eerste race dachten we dat het keihard zou gaan regenen. Ik ging dus op regen banden. Gelukkig had de kop ook regenbanden. Bij de start ging het super. De nummer 1 en 2 waren meteen aan het vechten en ik dook met matthijs (77) binnendoor. Toen stond ik al 3de. Ik kon goed aansluiten met de kop. Op het rechte stuk haalde ik de nummer 2 in. Daarna ook matthijs op het rechte stuk. Ik liep heel snel weg en ben eerste gebleven. De tweede manche mocht ik voor het eerst als eerste de warming up doen. Bij de start reed ik goed weg. Nr 88 had een slechte start. Ik zag in mijn ooghoeken meteen Nr28. ik reed snel weg. Ik begon eerste en eindigde eerste. De derde manche was niet nat. das pech. In de regen ben ik best snel. met het droge moet ik nog wel meer ervaring opdoen. voor mijn tweede seizoen vind ik dit al best goed gaan. Ik was meteen al ingehaald in de eerste bocht. daarna zat iemand me te beuken. Ik was kompleet uit mijn ritme. Nr 28 haalde me in en ik reed op de curb aan de buitenkant. Hij gaf me niet de ruimt en ik reed tegen hem aan, reed met 2 wielen in het gras, werd naar buiten geduwd ging een plas in en toen stond ik 6de. Ik had het verkeerde tandwiel omdat ik dacht dat de baan nog een beetje nat was dus nog iemand haalde me op het rechte stuk in. Dat was het laatste rondje. Toen was ik zevende  en dat was precies genoeg om
2 KEER TE WINNEN IN ÉÉN RACE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten